Kodowanie kolorami z robotami Ozobot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Kodowanie kolorami z robotami Ozobot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Kurs online kierowany do nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystywać na zajęciach edukacyjnych roboty Ozobot. Kodowanie robotów Ozobot odbywa się za pomocą sekwencji kolorowych kwadratów umieszczonych na trasie, po której się poruszają. Kurs składa się z 20 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych.

Płatny kurs
Po zakupie otrzymasz link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować Przejdź do sklepu

„Kodowanie kolorami z robotami Ozobot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej”, to 4h kurs online kierowany do nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystywać na zajęciach edukacyjnych roboty Ozobot. Ozoboty, to niewielkich rozmiarów roboty edukacyjne typu line follower, które można wykorzystywać w pracy z dziećmi znacznie szerzej niż tylko podczas zajęć z kodowania. Łatwe, intuicyjne w obsłudze, świetnie sprawdzają się zarówno w przypadku dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym. Kodowanie robotów Ozobot odbywa się za pomocą sekwencji kolorowych kwadratów umieszczonych na trasie, po której się poruszają. Trasy mogą przybierać różnorodne kształty, co sprawia, że można dopasować je do aktualnie przerabianej tematyki zajęć.

Bez wychodzenia z domu, w dowolnym czasie, z przysłowiowym kubkiem gorącej herbaty krok po kroku poznasz roboty Ozobot. Kurs składa się z 20 lekcji wideo i uzupełniających je materiałów dodatkowych. Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących.

Autorka kursu Anna Świć promotorka nauki kodowania i robotyki w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, autorka narzędzi dydaktycznych, książek z zakresu nauki kodowania, licznych scenariuszy zajęć i warsztatów zarówno dla nauczycieli, jak i dla dzieci. Logopedka. Właścicielka i dyrektorka Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli Kodowanie na dywanie Anna Świć. Prezeska Zarządu Fundacji Rozwoju Edukacji Cyfrowej. Ambasadorka marki Edu-Sense. Ambasadorka CodeWeek. Honorowa Laureatka Listy 100 osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce. Więcej o prowadzącej webinar można przeczytać na jej stronie www.kodowanienadywanie.pl

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs online kierowany do nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystywać na zajęciach edukacyjnych roboty Ozobot.

Czas trwania kursu: 4 godzin dydaktycznych

Jak to działa?

  1. Po opłaceniu zamówienia w sklepie EduSense wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować.
  2. Nasza trenerka Anna Świć za pomocą filmów i zamieszczonych przykładów pokazuje w jaki sposób można uczyć podstaw programowania.
  3. Kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień.
  4. Dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji.
  5. Uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie.
  6. Po przejściu całego kursu można pobrać certyfikat ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.

Czego potrzebujesz?

Kurs online to zbiór nagrań wideo, scenariuszy i przykładów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon).
Wygodnie, bezpiecznie, bez wychodzenia z domu, w dogodnym terminie, z kubkiem ulubionej kawy lub herbaty krok po kroku przybliżymy zagadnienia związane z Ozobotem. Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Program kursu:

  1. Wstęp, zaproszenie na kurs
  2. Ozobot - poznajmy go bliżej
  3. Śledzenie linii i rozpoznawanie kolorów
  4. Zanim stworzysz pierwszą trasę - o tym warto pamiętać
  5. Pauza 3 sekundy - kod, od którego warto zacząć
  6. Zachowanie robota na skrzyżowaniu
  7. Kwiaty dla mamy - kody kierunkowe
  8. Dni tygodnia - kody kierunkowe
  9. Droga do szkoły - jedna karta pracy, wiele zastosowań
  10. Wolno - szybko - kody prędkości
  11. Środki transportu - kody prędkości
  12. Kody z grupy „szukaj linii”
  13. Mistrz mnożenia - wykorzystujemy losowość
  14. Dom na różne sposoby rozumiany - kody „szukaj linii”
  15. Puzzle podstawowe i puzzle dodatkowe
  16. Ozobot i litery - gra zespołowa
  17. Zakodowana choinka
  18. Matematyczny domek dla najmłodszych
  19. Code the Globe - gra do Ozobota
  20. Ozoblockly - blokowe programowanie Ozobotów
Na stronie internetowej
wykorzystujemy pliki cookies.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je, korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies oraz przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności