Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową

Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową

Certyfikowany kurs online "Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową", w którym poruszane są kluczowe dla każdego rozdziału książki zagadnienia, a także tematy będące jej rozszerzeniem. Wspólnie z naszym trenerem Adamem Jurkiewiczem krok po kroku budujemy grę przygodową poznając język programowania Python.

Płatny kurs
Po zakupie otrzymasz link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować Przejdź do sklepu

Kurs online

Certyfikowany kurs online "Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową", w którym poruszane są kluczowe dla każdego rozdziału książki zagadnienia, a także tematy będące jej rozszerzeniem (np. IDLE). Odwołujemy się do podstawy programowej, a także pokazujemy alternatywne rozwiązania poruszanych w książce zagadnień. Wspólnie z naszym trenerem Adamem Jurkiewiczem krok po kroku budujemy grę przygodową poznając język programowania Python. Kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień. Uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie. Po ukończeniu kursu, uczestnik otrzymuje certyfikat do pobrania.

Jak to działa?

  1. po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programowac,
  2. nasz trener za pomocą filmów, zamieszczonych przykładów przybliży zagadnienia programowania w języku Python
  3. kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
  4. dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji,
  5. uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
  6. po przejściu całego szkolenia można pobrać certyfikat ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.

Czego potrzebujesz?

Kurs online to zbiór nagrań wideo i przykładów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon).

Koduj w Pythonie- tworzymy grę przygodową - kurs online

Jeśli jesteś nauczycielem, edukatorem lub rodzicem, który chce wspólnie z autorem przejść przez kolejne rozdziały książki "Koduj w Pythonie- tworzymy grę przygodową" i przybliżyć sobie zagadnienia z zakresu języka Python, ten kurs jest właśnie dla Ciebie.

Przez kurs przeprowadzi Państwa współautor książki Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową - Adam Jurkiewicz. Uczestnicy kursu będą mieli dostęp do zamkniętej grupy Facebook „Koduj w Pythonie Tworzymy grę przygodową”, stworzonej tylko dla nich, w której będą pozostawać w stałym kontakcie z prowadzącym kurs.

Program kursu:

    Wstęp
  1. Koduj w Pythonie - zaczynamy!
  2. Rozdział 01
  3. Czego dowiemy się w Rozdziale 01?
  4. Instalacja i konfiguracja środowiska
  5. Pobieranie i import plików graficznych i dźwiękowych
  6. Pobieranie i kopiowanie kodu oraz zapisywanie pliku
  7. Tryb Pygame Zero i struktura katalogów
  8. Zmiana nazwy pliku
  9. IDLE, co to takiego?
  10. Podstawowe typy danych
  11. Rozdział 02
  12. Czego dowiemy się w Rozdziale 02?
  13. Definiowanie funkcji i wyświetlanie pierwszego obrazka
  14. Omawiamy pierwsze zmienne
  15. Zmiana tła
  16. Zmiana wartości zmiennych i definiowanie funkcji w IDLE
  17. Rozdział 03
  18. Czego dowiemy się w Rozdziale 03?
  19. Wstęp do obiektowości
  20. Tworzymy klasę jej konstruktor i pierwsze obiekty
  21. Przestrzeń nazw
  22. Obiektowość - powtórzenie
  23. Rozdział 04
  24. Czego dowiemy się w rozdziale 04?
  25. Klasa Actor i jej właściwości
  26. Funkcja draw i update
  27. Sprawdzamy właściwości tupli w IDLE
  28. Rozdział 05
  29. Czego dowiemy się w rozdziale 05?
  30. Mapa pomieszczeń, klasa Door i jej instancje
  31. Listy i słowniki
  32. Przykłady modyfikowania list i słowników
  33. Rozdział 06
  34. Czego dowiemy się w rozdziale 06?
  35. Ekran startowy - instrukcje warunkowe
  36. Wyświetlanie napisów na ekranie startowym
  37. Obsługa klawiszy oraz moduł datetime
  38. Kieszeń na klucze
  39. Animacja postaci
  40. Rozdział 07
  41. Czego dowiemy się w rozdziale 07?
  42. Przechodzenie przez drzwi i podnoszenie kluczy
  43. Zbieramy klucze
  44. Wyświetlanie nazw pomieszczeń
  45. Modyfikowanie list i słowników w IDLE
  46. Rozdział 08
  47. Czego dowiemy się w rozdziale 08?
  48. Przechodzenie między pomieszczeniami
  49. Rozdział 09
  50. Czego dowiemy się w rozdziale 09?
  51. Sprawdzanie i aktualizacja stanu gry
  52. Rozdział 10
  53. Czego dowiemy się w rozdziale 10?
  54. Muzyka i efekty dźwiękowe
  55. Rozdział 11
  56. Czego dowiemy się w rozdziale 11?
  57. Debugowanie