Kurs online
Certyfikowany kurs online "Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową", w którym poruszane są kluczowe dla każdego rozdziału książki zagadnienia, a także tematy będące jej rozszerzeniem (np. IDLE). Odwołujemy się do podstawy programowej, a także pokazujemy alternatywne rozwiązania poruszanych w książce zagadnień. Wspólnie z naszym trenerem Adamem Jurkiewiczem krok po kroku budujemy grę przygodową poznając język programowania Python. Kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień. Uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie. Po ukończeniu kursu, uczestnik otrzymuje certyfikat do pobrania.
Jak to działa?
- po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programowac,
- nasz trener za pomocą filmów, zamieszczonych przykładów przybliży zagadnienia programowania w języku Python
- kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień,
- dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji,
- uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie,
- po przejściu całego szkolenia można pobrać certyfikat ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.
Czego potrzebujesz?
Kurs online to zbiór nagrań wideo i przykładów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon).
Koduj w Pythonie- tworzymy grę przygodową - kurs online
Jeśli jesteś nauczycielem, edukatorem lub rodzicem, który chce wspólnie z autorem przejść przez kolejne rozdziały książki "Koduj w Pythonie- tworzymy grę przygodową" i przybliżyć sobie zagadnienia z zakresu języka Python, ten kurs jest właśnie dla Ciebie.
Przez kurs przeprowadzi Państwa współautor książki Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową - Adam Jurkiewicz.
Uczestnicy kursu będą mieli dostęp do zamkniętej grupy Facebook „Koduj w Pythonie Tworzymy grę przygodową”, stworzonej tylko dla nich, w której będą pozostawać w stałym kontakcie z prowadzącym kurs.
Program kursu:
Wstęp
- Koduj w Pythonie - zaczynamy!
Rozdział 01
- Czego dowiemy się w Rozdziale 01?
- Instalacja i konfiguracja środowiska
- Pobieranie i import plików graficznych i dźwiękowych
- Pobieranie i kopiowanie kodu oraz zapisywanie pliku
- Tryb Pygame Zero i struktura katalogów
- Zmiana nazwy pliku
- IDLE, co to takiego?
- Podstawowe typy danych
Rozdział 02
- Czego dowiemy się w Rozdziale 02?
- Definiowanie funkcji i wyświetlanie pierwszego obrazka
- Omawiamy pierwsze zmienne
- Zmiana tła
- Zmiana wartości zmiennych i definiowanie funkcji w IDLE
Rozdział 03
- Czego dowiemy się w Rozdziale 03?
- Wstęp do obiektowości
- Tworzymy klasę jej konstruktor i pierwsze obiekty
- Przestrzeń nazw
- Obiektowość - powtórzenie
Rozdział 04
- Czego dowiemy się w rozdziale 04?
- Klasa Actor i jej właściwości
- Funkcja draw i update
- Sprawdzamy właściwości tupli w IDLE
Rozdział 05
- Czego dowiemy się w rozdziale 05?
- Mapa pomieszczeń, klasa Door i jej instancje
- Listy i słowniki
- Przykłady modyfikowania list i słowników
Rozdział 06
- Czego dowiemy się w rozdziale 06?
- Ekran startowy - instrukcje warunkowe
- Wyświetlanie napisów na ekranie startowym
- Obsługa klawiszy oraz moduł datetime
- Kieszeń na klucze
- Animacja postaci
Rozdział 07
- Czego dowiemy się w rozdziale 07?
- Przechodzenie przez drzwi i podnoszenie kluczy
- Zbieramy klucze
- Wyświetlanie nazw pomieszczeń
- Modyfikowanie list i słowników w IDLE
Rozdział 08
- Czego dowiemy się w rozdziale 08?
- Przechodzenie między pomieszczeniami
Rozdział 09
- Czego dowiemy się w rozdziale 09?
- Sprawdzanie i aktualizacja stanu gry
Rozdział 10
- Czego dowiemy się w rozdziale 10?
- Muzyka i efekty dźwiękowe
Rozdział 11
- Czego dowiemy się w rozdziale 11?
- Debugowanie