Ozobot offline - programowanie przez rysowanie

Ozobot offline - programowanie przez rysowanie

Ozobot to mały, ale bardzo inteligentny robot do nauki programowania. Ozobot otwiera dzieciom drzwi do świata informatyki i edukacji STEAM (science, technology, engineering, art, maths). Uczy poprzez zabawę i doświadczenie, rozwija myślenie logiczne i algorytmiczne, przez co rozwija w dzieciach nawyki myślowe ułatwiające im funkcjonowanie we współczesnym świecie.

Darmowy kurs
Rozpocznij teraz

Programowanie offline

Podczas tego kursu poznasz Ozobota, małego robota o wielkich możliwościach. Ozobot to mały, ale bardzo inteligentny robot do nauki programowania. Otwiera dzieciom drzwi do świata informatyki i edukacji w duchu STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Maths). Uczy poprzez zabawę i doświadczenie, rozwija kreatywność, myślenie logiczne i algorytmiczne. Sprawdza się zarówno w zadaniach indywidualnych, jak i grupowych.

Podczas szkolenia:

  • dowiesz się czym jest Ozobot,
  • zobaczysz co znajduje się w pudełku z Ozobotem,
  • poznasz podstawowe funkcje oraz zastosowanie Ozobota,
  • zobaczysz, że programowanie może być łatwe tak, jak rysowanie (nie wymaga ono specjalnych przygotowań czy zmiany przestrzeni klasowej),
  • dowiesz się gdzie szukać materiałów do pracy z Ozobotem

Programowanie przez rysowanie

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej możliwości przetestowania Ozobota. Po zakończeniu kursu przyślemy kuriera (na nasz koszt) po odbiór. Ułatwi to przejście kursu i zrozumienie jego treści. Aby przetestować Ozobota wystarczy wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się tutaj.

W zakładce scenariusze dostępne są bezpłatne scenariusze lekcji, dzięki którym możliwe jest przetestowania wiedzy w praktyce.

Dołącz do kilku tysięcy nauczycieli biorących udział w programie www.uczymydzieciprogramowac.pl

Sprawdź jak pracują nauczyciele podczas zajęć i dzielą się radością programowania na grupie facebookowej #UczymyDzieciProgramować.

Program kursu:

  1. Nauka programowania
  2. Ozobot
  3. Kalibracja i rysowanie linii
  4. Wydajemy polecenia - komendy graficzne
  5. Scenariusze oraz karty pracy
  6. A to dopiero początek
Na stronie internetowej
wykorzystujemy pliki cookies.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je, korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies oraz przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności